Poštovani klijenti,
prateći razvoj epidemiološke situacije u našoj zemlji, Sparkasse Bank je poduzela sve potrebne preventivne mjere u cilju zaštite zdravlja naših klijenata i uposlenika, kao i nastavka neometanog pružanja usluga našim klijentima.
- U prostorijama naše banke se vrši redovna i temeljita dezinfekcija.
- Na ulazu u naše poslovnice, uposlenici zaštitarske agencije će Vas po potrebi zamoliti da sačekate radi sprečavanja gužve i bliskog kontakta sa drugim klijentima.
- Naši uposlenici preventivno nose zaštitne maske i rukavice, a Vas ćemo zamoliti da na ulazu izvršite dezinfekciju ruku.
Sve ove mjere imaju za cilj da Vašu posjetu našoj banci učine što sigurnijom, ali kako je u ovoj situaciji preporučeno izbjegavati zadržavanje u zatvorenim prostorima sa većim brojem ljudi, sugerišemo da Vaše finansijske poslove nastojite obavljati putem nekog od naših elektronskih servisa.
Sljedeći servisi će Vam omogućiti sigurno i jednostavno korištenje bankarskih usluga te pristup Vašem računu 24/7:
- Bankomatska mreža Sparkasse Bank širom BiH – možete je pronaći na linku
- Kartice - vršite plaćanja karticama umjesto gotovim novcem.
Ukoliko ste pokrenuli proces izdavanja nove kartice, preuzmite je u Vašoj matičnoj matičnoj poslovnici. - 24h zone - automatizirane zone sa uređajima na kojima možete podizati gotovinu, vršiti polog pazara te koristiti uslugu mjenjačnice.
- Internet i mobilno bankarstvo – koristite elektronske servise za vršenje transakcija, plaćanja režijskih računa i praćenje stanja po Vašem
računu.
Svakako, stojimo Vam na raspolaganju u svim našim poslovnicama u redovnom radnom vremenu, ali i putem kontakata Info linije:
033 280 300 i info@sparkasse.ba
Vaša
Sparkasse Bank