Poštovani klijenti,

 

prateći razvoj epidemiološke situacije u našoj zemlji, Sparkasse Bank je poduzela sve potrebne preventivne mjere u cilju zaštite zdravlja naših klijenata i uposlenika, kao i nastavka neometanog pružanja usluga našim klijentima.    

  • U prostorijama naše banke se vrši redovna i temeljita dezinfekcija.
  • Na ulazu u naše poslovnice, uposlenici zaštitarske agencije će Vas po potrebi zamoliti da sačekate radi sprečavanja gužve i bliskog kontakta sa drugim klijentima.
  • Naši uposlenici preventivno nose zaštitne maske i rukavice, a Vas ćemo zamoliti da na ulazu izvršite dezinfekciju ruku. 

Sve ove mjere imaju za cilj da Vašu posjetu našoj banci učine što sigurnijom, ali kako je u ovoj situaciji preporučeno izbjegavati zadržavanje u zatvorenim prostorima sa većim brojem ljudi, sugerišemo da Vaše finansijske poslove nastojite obavljati putem nekog od naših elektronskih servisa. 

Sljedeći servisi će Vam omogućiti sigurno i jednostavno korištenje bankarskih usluga te pristup Vašem računu 24/7:

  • Bankomatska mreža Sparkasse Bank širom BiH – možete je pronaći na linku
  • Kartice - vršite plaćanja karticama umjesto gotovim novcem.
    Ukoliko ste pokrenuli proces izdavanja nove kartice, preuzmite je u Vašoj matičnoj matičnoj poslovnici.
  • 24h zone - automatizirane zone sa uređajima na kojima možete podizati gotovinu, vršiti polog pazara te koristiti uslugu mjenjačnice.
  • Internet i mobilno bankarstvo – koristite elektronske servise za vršenje transakcija, plaćanja režijskih računa i praćenje stanja po Vašem
    računu.

 

Svakako, stojimo Vam na raspolaganju u svim našim poslovnicama u redovnom radnom vremenu, ali i putem kontakata Info linije:

033 280 300 i  info@sparkasse.ba

 

Vaša
Sparkasse Bank