Informacija o obradi podataka
1. VODITELJ OBRADE LIČNIH PODATAKA
Sparkasse Bank d.d (dalje: Banka) je voditelj obrade ličnih podataka. Ovisno o svrsi obrade, kao voditelj obrade ličnih podataka, Banka prikuplja, obrađuje, koristi i analizira vaše lične podatke.
Za sva pitanja i ostvarivanje prava u vezi sa obradom vaših podataka možete kontaktirati banku na e-mail info@sparkasse.ba, adresu sjedišta banke Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, telefonski broj 033 280 300, u poslovnicama banke ili na kontakt službenika za zaštitu podataka: dpo@sparkasse.ba ili Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo (za službenika za zaštitu podataka).
2. OPŠTE INFORMACIJE
Sparkasse Bank dd BiH (u daljnjem tekstu: Banka) prepoznaje i uvažava značaj zaštite ličnih podataka, stoga primjenjuje zakonske i druge propise koji uređuju oblast zaštite ličnih podatka i bankarske tajne. U skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka (u daljnjem tekstu: Zakon), Sparkasse Bank dd BiH je kontrolor Vaših ličnih podataka.
Prilikom obrade Vaših ličnih podataka, Banka postupa u skladu sa načelima obrade propisanim Zakonom. Banka svoje klijente i druga lica, putem ove Informacije o obradi podataka (dalje: Informacija) od strane Banke obavještava o svim relevantnim informacijama u vezi sa Vašim ličnim podacima. Banka u svom poslovanju primjenjuje najviše standarde poslovanja, uz strogo poštivanje obaveza definisanih propisima Bosne i Hercegovine, kao i pravilima na nivou Steirmaeirkische und Sparkasse Grupe i ERSTE Grupe, čiji je Banka član (u daljem tekstu: Grupa).
3. KOJE PODATKE BANKA PRIKUPLJA I OBRAĐUJE?
Banka ima pravo da vrši upite i pribavlja informacije o ličnim podacima i ostalim podacima klijenata, uključujući, između ostalog, i podatke o zaposlenju, pokretnoj i nepokretnoj imovini, potraživanjima, udjelima, dionicama i ostalim vrijednosnim papirima, brojevima bankarskih računa, instrukcijama za plaćanje i ostaloj imovini, adresi, JIB-u, kao i ostale podatke od drugih kontrolora ukoliko ih Banka ne bude sama imala ili ih klijent nije sam dostavio na zahtjev Banke, a ovi podaci budu neophodni u svrhu ispunjavanja poslovnog odnosa i ugovornih obaveza, odnosno ukoliko za takve upite postoji pravni osnov.
Ukoliko klijent ne želi da Banka obrađuje njegove podatke, neophodno je da sa tim upozna Banku prilikom zasnivanja poslovnog odnosa, ili naknadno, pisanim putem. U ovom slučaju, klijent, kao nosilac ličnih podataka, ima pravo na informaciju da je davanje ličnih podataka neophodan uslov za uspostavljanje poslovnog odnosa i zaključenje ugovora, te da su moguće određene posljedice po poslovni odnos sa Bankom ako ne želi da dostavi tražene podatke.
3.1. Kategorije ličnih podataka koje Banka obrađuje
3.1.1. Obavezni podaci - Podaci koje Banka obrađuje na osnovu zakona i drugih propisa koji uređuju poslovanje banaka – ispunjenje pravne obaveze Banke.
To su identifikacioni podaci sa važećih identifikacionih dokumenata, kao i ostali podaci koje je Banka obavezna prikupiti u skladu sa Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti BiH i drugim propisima:
- ime i prezime,
- adresa prebivališta/ boravišta,
- jedinstveni matični broj (JMBG),
- JIB za nerezidente,
- identifikacijski i porezni broj, odnosno identifikacijski broj poreznog obveznika u SAD (“TIN”),
- datum, mjesto i država rođenja,
- državljanstvo/ državljanstva,
- naziv i broj identifikacione isprave uz naziv i državu njenog izdavaoca,
- period važenja isprave,
- važenje dozvole boravka,
- podaci koji se odnose na poresko prebivalište izvan BiH,
- drugi podaci u skladu sa mjerodavnim propisima.
3.1.2. Podaci koji su neophodni za izvršenje ugovora zaključenog sanosiocem ličnih podataka ili za preduzimanje radnji na zahtjev nosioca ličnih podataka, a prije zaključenja ugovora. Ovi podaci u konkretnom slučaju zavise od usluge/ proizvoda koji se ugovara, odnosno koristi, pri čemu Banka vodi računa o poštivanju principa „minimizacije podataka“. Za proizvode i usluge sa kreditnom izloženošću prema Banci nužni su podaci za upravljanje kreditnim rizicima od strane Banke, i to oni koji se odnose na podatke o imovinskom stanju klijenta, članovima domaćinstva, primanjima i zaposlenju, a u slučaju obavljanja samostalne djelatnosti, to su takođe i statusni podaci, finansijski podaci o poslovanju i drugi podaci neophodni za konkretni ugovorni odnos.
3.1.3. Kontakt podaci su dobrovoljno dati podaci, koji služe da Banka na brz i jednostavan način obavijesti nosioce ličnih podataka o činjenicama i događajima značajnim za proizvod ili uslugu za koju su ta lica iskazala interes ili koje koriste, te da im dostavi informacije/ dokumentaciju na njihov zahtjev, osim ako nije drugačije ugovoreno ili je drugačije propisano kao obaveza Banke (npr. adresa elektronske pošte za uslugu elektronskog bankarstva ili broj mobilnog telefona za uslugu mobilnog slanja SMS-a o stanju/ prometu po računu):
- adresa različita od adrese prebivališta/ boravišta koja je dostavljena na osnovu zakona,
- adresa „na ruke“ ili za „zadržavanje pošte“
- broj fiksnog telefona,
- broj mobilnog telefona,
- adresa elektronske pošte.
- u slučaju obavljanja samostalne djelatnosti, adresa različita od adrese sjedišta, ime i prezime kontakt osobe, broj telefona, broj mobilnog telefona, faksa i/ ili adresa elektronske pošte.
Podnošenjem zahtjeva za ugovaranje određenog proizvoda ili usluge Banke, te zaključenjem ugovora sa Bankom, klijent kao nosioc ličnih podataka daje svoj implicitni pisani pristanak Banci za obradu podataka, te je upoznat i informisan da Banka vrši obradu njegovih podataka neophodnih za izvršenje ugovornih prava i obaveza, u skladu sa Opštim uslovima poslovanja, Opštom informacijom o obradi i zaštiti podataka i Zakonom.
3.2. Podaci punomoćnika, zakonskih zastupnika i stvarnih vlasnika pravnih lica
Banka je obavezna prikupiti i obrađivati identifikacione podatke sa važećih identifikacionih isprava i ostale osnovne podatke, u skladu sa Zakonom o sprečavanju pranja novca i finansiranja terorističkih aktivnosti, za punomoćnika klijenta, zakonskog zastupnika klijenta maloljetne osobe/ osobe pod starateljstvom, zakonskog zastupnika pravnog lica; te za stvarnog vlasnika klijenta pravnog lica i osobe koja obavlja samostalnu djelatnost i to: ime i prezime, adresa prebivališta i/ili boravišta, JMBG, datum, mjesto i država rođenja, naziv i broj identifikacionog dokumenta uz naziv i državu njenog izdavaoca, državljanstvo/ državljanstva i druge podatke propisane važećim propisima.
Bez navedenih podataka, Banka nije u mogućnosti da realizuje poslovni odnos putem punomoćnika ili zakonskog zastupnika, odnosno poslovni odnos sa pravnim licem ili osobom koja obavlja samostalnu poslovnu djelatnost.
4. NA KOJI NAČIN BANKAPRIKUPLJA I OBRAĐUJE LIČNE PODATAKE?
Banka u svom poslovanju obrađuje lične podatke u cilju ispunjavanja obaveza određenih Zakonom i drugim propisima i u svrhu sklapanja i izvršenja ugovornog odnosa sa klijentom. Realizacija poslovnog i ugovornog odnosa sa Bankom nije moguća bez prikupljanja i obrade obaveznih i poslovno uslovljenih podataka.
U smislu ove Informacije, Banka obrađuje sve podatke koje nosilac podataka Banci daje direktno, usmeno ili pismeno:
- prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa/ ugovaranja novih usluga i proizvoda Banke ili iskazivanja interesa za usluge ili proizvode Banke, uključujući i podatke sadržane na zahtjevima i obrascima za ugovaranje usluga i proizvoda Banke,
- u bilo kakvoj komunikaciji s Bankom, nezavisno od njezine svrhe, što uključuje bez ograničenja telefonsku komunikaciju, komunikaciju digitalnim kanalima Banke, u poslovnicama Banke, na web-stranici Banke,
- koje Banka sazna na osnovu toga što nosilac podataka koristi bankarske i druge s njima povezane usluge, kao i usluge ugovaranja proizvoda i usluga ugovornih partnera Banke.
Banka obrađuje i lične podatke nosioca podataka koje je prikupila iz javno dostupnih izvora (npr. sudski registri, javni registri, novine, mediji, internet i sl.), a koje nije zabranjeno obrađivati u skladu sa Zakonom.
Banka ima za cilj da potrebne podatke svede na najmanju mjeru i nastoji da prikuplja i obrađuje samo one podatke koji su neophodni za sprovođenje zakonskih propisa, poslovnog i ugovornog odnosa, svrhe navedene u pristanku i legitimnih interesa Banke. Banka je obavezna i vrši provjeru da li su lični podaci autentični i tačni.
Banka je obavezna da:
- lične podatke obrađuje na pravičan i zakonit način,
- lične podatke koje prikuplja za posebne, izričite i zakonite svrhe ne obrađuje na bilo koji način koji nije u skladu s tom svrhom,
- obrađuje lične podatke samo u mjeri i obimu koji je neophodan da bi se ispunila određena svrha,
- obrađuje samo autenične i tačne lične podatke, te da ih ažurira kada je to potrebno,
- lične podatke koji su netačni i nepotpuni, s obzirom na svrhu zbog koje su prikupljeni ili se dalje obrađuju, izbriše ili ispravi,
- obrađuje lične podatke samo u vremenskom periodu koji je neophodan da bi se ispunila svrha za koju su podaci prikupljeni,
- lične podatke čuva u obliku koji dozvoljava da se nosioci podataka identifikuju ne duže no što je to potrebno za svrhu u koju se podaci prikupljaju ili dalje obrađuju,
- obezbijedi da se lični podaci koji su prikupljeni u različite svrhe ne objedinjuju ili kombinuju
5. OSNOV PRIKUPLJANJA I SVRHA OBRADE LIČNIH PODATAKA
Banka prikuplja i obrađuje lične podatke klijenata i/ili drugih lica u skladu sa Zakonom, kako bi se ispunile nadležnosti utvrđene zakonskim i drugim primjenjivim propisima iz oblasti bankarskog poslovanja, platnog prometa, sprečavanja pranja novca i drugo, te na osnovu pisane saglasnosti klijenta.
Svrha prikupljanja i obrade ličnih podataka je sklapanje i vođenje poslovnog odnosa, odnosno izvršenje ugovornog odnosa koji nosilac ličnih podataka zasniva sa Bankom. Lični podaci se obrađuju u obimu koji je neophodan za ispunjenje svrhe u koju se prikupljaju.
5.1. Ispunjenje zakonski utvrđenih obaveza Banke
Banka obrađuje lične podatke u svrhu ispunjenja zakonskih obveza ili u druge svrhe određene zakonom i/ili drugim primjenjivim propisima koji regulišu bankarsko poslovanje, platni promet, sprečavanje pranja novca i finansiranje terorizma ili u svrhu ispunjenja zahtjeva utvrđenim pojedinačnim aktima donesenim od strane nadležnih tijela Bosne i Hercegovine ili drugih tijela po čijem je nalogu na osnovu zakonskih ili drugih propisa Banka obvezna postupiti. U skladu sa prethodno navedenim, obrada ličnih podataka zakonska je obveza Banke te Banka može odbiti stupiti u ugovorni odnos ili pružiti ugovorenu uslugu, odnosno raskinuti postojeći poslovni odnos u slučaju da nosioc podataka ne dostavi zakonom propisane i tražene podatke.
5.2. Realizacija poslovnog odnosa – izvršenje ugovornih ili predugovornih obaveza
Banka prikuplja podatke neposredno od nosioca podataka prilikom iskazivanja interesa za usluge i proizvode, prilikom sklapanja i izvršenja ugovora za korištenje proizvoda i usluga Banke (npr. otvaranje i vođenje računa, depozita, trajnih naloga, izvršenja platnih naloga, štednje, kredita, osiguranja, slanja tekstualnih (SMS) poruka o stanju tekućeg računa i o transakcijama sprovedenim platnim karticama Banke), prilikom praćenja zadovoljstva klijenata (uključujući reklamacije) kao i prilikom bilo koje komunikacije Banke s kijentom putem različitih kanala. U skladu sa navedenim podaci se daju kako bi se poduzele radnje na zahtjev nosioca podataka. Lični podaci se obrađuju u obimu koji je potreban za ispunjenje svrhe u koju se prikupljaju. Davanje podataka, uključujući lične podatke, u navedene svrhe je obavezno, a ukoliko nosioc podataka, odbije dati neki od podatka koji su nužni u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora, koji se prikupljaju za potrebe upravljanja rizicima na način i u obimu propisanom važećim zakonima i podzakonskim aktima, moguće je da Banka neće moći pružiti određene usluge te može odbiti zasnovati/ nastaviti ugovorni odnos.
5.3. Legitimni interes Banke ili treće strane
Banka obrađuje lične podatke i ukoliko je obrada neophodna za potrebe legitimnih interesa Banke ili treće strane, na primjer radi upravljanja različitim kategorijama rizika na nivou Banke i Grupe (kreditni, operativni, reputacijski i drugi rizici), zbog direktnog marketinga i istraživanja tržišta i mišljenja nosioca podataka u mjeri u kojoj se nisu usprotivili obradi podataka u te svrhe, radi osiguravanja IT sigurnosti, video nadzora radi zaštite klijenata i zaposlenih, provođenja mjera za zaštitu objekata Banke (npr. provjera prava pristupa), provođenje mjera za unaprijeđenje i razvoj proizvoda i usluga Banke, provođenje mjera za prevenciju prevara i sl. Banka može obrađivati lične podatke i u drugim slučajevima ukoliko je neophodna zaštita zakonitih prava i interesa koje ostvaruje Banka ili treća strana i ukoliko ovakva obrada podataka nije u suprotnosti s pravom nosioca podatka da zaštiti vlastiti privatni i lični život.
5.4. Saglasnost nosioca podataka na obradu
Saglasnost za obradu ličnih podataka treba da bude data u pisanoj formi, treba da je potpiše nosilac Nosilac podataka može Banci dati saglasnost za primanje obavijesti kako slijedi:
- servisne informacije (promjena radnog vremena filijale/poslovnice, promjene u bankomatskoj mreži i kontakt telefonima, promjenama u poslovanju banke, članica Grupe i poslovnih partnera i sl.);
- personalizovani finansijski savjeti (kreiranje posebnih ponuda/preporuka o proizvodima, uslugama i mogućnostima njihovog korištenja kako biste kao klijent efikasnije upravljali svojim finansijama, program lojalnosti i slično);
- generalni marketing (povremeno informiranje o novostima, proizvodima i uslugama, pogodnostima, nagradnim igrama i slično);
- unaprijeđenje proizvoda i usluga (povremeni upiti o zadovoljstvu pruženom uslugom i korištenju proizvoda, općenito o opažanjima i stavovima o poslovanju banke te interesu za proizvode i usluge koje banka namjerava ponuditi tržištu, istraživanje zadovoljstva klijenta i slično).
Banka je dužna da čuva saglasnost za vrijeme obrade ličnih podataka za čiju obradu je data saglasnost. Saglasnost može da bude povučena u bilo kojem trenutku, u potpunosti ili djelomično, osim ako se nosilac podataka i kontrolor izričito ne dogovore drugačije. Nakon povlačenja/ opoziva saglasnost za primanje obavijesti, Banka neće obrađivati podatke u svrhu za koju je saglasnost bila data. Povlačenje saglasnosti ne utječe na zakonitost obrade koju je Banka izvršila na osnovu saglasnosti prije njezinog povlačenja. Pristanak se može povući putem e-maila na dpo@sparkasse.ba ili u bilo kojoj filijali ili poslovnici Sparkasse Bank dd BiH. Pristupanje pregovorima o ugovornom odnosu na vlastiti zahtjev nosioca podataka, zaključivanje ugovora o korištenju proizvoda i/ili usluga Banke, odnosno pružanje bankarskih usluga ili proizvoda, te ispunjavanje obaveza dogovorenih sa Bankom ne podliježe davanju saglasnosti. podataka, treba da ima tačnu naznaku podataka u vezi sa kojima se saglasnost daje, te treba da sadrži ime kontrolora, svrhu i vremenski period na koji se saglasnost daje. Saglasnost predstavlja slobodnu izjavu volje, daje se slobodno, za tačno određene svrhe i važi do njenog opoziva.
Pristanak na obradu podataka, nosilac podataka može dati za jednu ili više tačno definisanih svrha obrade. Na osnovu date saglasnosti, Banka može obrađivati podatke isključivo u svrhu/e za koje je ta saglasnost data. Obrada podataka na osnovu ličnog pristanka doprinosi kontinuiranom unapređenju kvaliteta proizvoda i usluga Banke, a posebno kvaliteta upravljanja ličnim finansijskim potrebama nosioca ličnih podataka.
6. KOME BANKA DOSTVALJA PODATKE?
Banka dostavlja vaše podatke trećim stranama radi ispunjenja ugovora sklopljenog s vama – naprimjer, učesnicima potrebnim za izvršenje platne ili kartične transakcije, sudovima, zemljišnoknjižnim odjelima i sličnim javnim registrima, radi ispunjenja obveza određenih propisima – naprimjer, za izvještavanje državnih i nadzornih tijela, kao i drugim državnim organima i licima koji zbog prirode posla koji obavljaju moraju imati pristup takvim podacima, a u skladu sa Zakonom o bankama.
Banka ima pravo da podatke o ličnosti koji se odnose na lice, kao i podatke o njegovim povezanim licima, dokumentaciju koja se odnosi na lice, kao i druge podatke, prosljedi članovima svojih organa, svojim dinočarima, članicama Steirmaeirkische und Sparkasse Grupe i ERSTE Grupe, u zemlji i inostranstvu.
Pojedine procese obrade podataka banka obavlja koristeći usluge pružatelja usluga uz primjenu tehničkih i organizacijskih mjera zaštite podataka – naprimjer, pružaoca IT usluga, usluga arhiviranja, ispisa i slanja dopisa klijentima, pružaoca usluga procesiranja kartičnih transakcija, pružaoca usluga izrade (personalizacije) kartica i PIN-ova. Pružaoci usluga za banku kao voditelja obrade djeluju u odnosu na lične podatke kao izvršitelji obrade te banka vodi računa da je osigurana najviša razina zaštite klijentovih ličnih podataka.
Poreznoj Upravi Sjedinjenih Američkih Država (IRS) u svrhu ispunjenja obveza i provođenja aktivnosti na koje se Banka obvezala ali samo u slučaju da klijent i/ili vlasnici koji raspolažu sa 10% i više vlasničkih udjela i/ili njeni ovlašteni potpisnici imaju FATCA status.
7. ČUVANJE LIČNIH PODATAKA
Banka će lične podatke koji su prikupljeni u cilju izvršenja prava i obaveza iz poslovnog odnosa obrađivati dok traje poslovni odnos Banke i nosioca ličnih podataka, izuzev u slučajevima kada je Banka u obavezi da podatke čuva i nakon okončanja poslovne saradnje sa nosiocem podataka, a na osnovu zakona, saglasnosti nosioca podataka ili legitimnog interesa Banke (npr. eventualni spor između nosioca podataka i Banke).
Podaci koji se obrađuju isključivo po osnovu saglasnosti nosioca podataka, obrađuju se samo u onom roku koji je neophodan za ostvarivanje svrhe obrade za koju je pristanak dat, odnosno do povlačenja saglasnosti od strane lica na koje se podaci odnose.
8. ZAŠTITA PODATAKA
U skladu s relevantnim propisima i regulatornim zahtjevima, Banka primjenjuje i poduzima adekvatne tehničke i organizacijske mjere osiguranja i zaštite ličnih podataka klijenata i drugih lica. Mjere osiguranja i zaštite usmjerene su na sprečavanje svakog neovlaštenog pristupa ličnim podacima nosioca podataka, mijenjanje, uništavanje ili gubitak, neovlašteni prijenos i drugi oblici nezakonite obrade i zloupotrebe ličnih podataka.
9. VAŠA PRAVA U ODNOSU NA LIČNE PODATKE
Svaki nosilac podataka ima pravo da bude informisan o obradi njegovih ličnih podataka, pravo na pristup ličnim podacima, pravo na ispravak netačnih podataka, pravo na brisanje i ograničenje obrade, pravo na prenosivost te pravo na prigovor.
U slučaju obrade Vaših podataka, imate pravo od nas kao voditelja obrade zatražiti ostvarenje sljedećih prava:
1. Pravo na pristup ličnim podacima
Vezano uz podatke koji se obrađuju u sistemu Banke, možete zatražiti potvrdu obrađuju li se Vaši osobni podaci te kopiju ličnh podataka u slučaju da se podaci obrađuju.
2. Pravo na ispravak
U slučaju da smatrate da podaci koji se obrađuju u sistemu Banke nisu tačni ili potpuni, možete zatražiti ispravak, odnosno dopunu podataka.
3. Pravo na brisanje („pravo na zaborav“)
Pravo na brisanje ličnih podataka možete ostvariti ako je ispunjen jedan od sljedećih uslova:
- lični podaci više nisu nužni u odnosu na svrhe za koje su prikupljeni ili na drugi način obrađeni;
- uložili ste prigovor na obradu, a Vaši legitimni razlozi za brisanje nadilaze naš legitimni interes za obradu (i legitimni interes drugih korisnika);
- povukli ste saglasnost na kojoj je obrada utemeljena, a ne postoji drugi pravni temelj za obradu
- lični podaci nisu zakonito obrađeni ili se osobni podaci moraju brisati radi poštovanja pravne obveze.
Pravo na brisanje u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka ne primjenjuje se u mjeri u kojoj je obrada potrebna:
- radi ostvarivanja prava na slobodu izražavanja i informisanja;
- radi poštovanja zakonske obaveze kojom se zahtjeva obrada propisana posebnim zakonom, a koja se primjenjuje na kontrolorta podataka ili radi izvršenja zadataka koji se obavlja u javnom interesu ili u izvršenju službenih ovlasti dodijeljenih kontroloru podataka;
- radi javnog interesa u području javnog zdravlja;
- u svrhe arhiviranja u javnom interesu, u svrhe znanstvenog ili povijesnog istraživanja ili u statističke svrhe u skladu s propisima;
- radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva.
4. Pravo na ograničenje obrade
Pravo na ograničenje obrade možete ostvariti ako je ispunjen jedan od sljedećih uslova:
- osporavate točnost ličnih podataka, na razdoblje kojim se korisniku omogućuje provjera tačnosti ličnih podataka;
- obrada nije zakonita i protivite se brisanju ličnih podataka te umjesto toga tražite ograničenje njihove uporabe;
- kontrolor više ne treba lične podatke za potrebe obrade, ali ih tražite radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva;
- uložili ste prigovor na obradu očekujući potvrdu nadilaze li legitimni razlozi kontrolora Vaše razloge.*
5. Pravo na prigovor
Kao nositelj podataka imate pravo na temelju Vaše posebne situacije u svakom trenutku kontroloru podataka podnijeti prigovor na obradu Vaših ličnih podataka.
Banka je dužna da klijentu, odnosno licu čiji se podaci obrađuju, pruži informacije o postupanju na osnovu zahtjeva najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema zahtjeva. Taj rok može biti produžen uz prethodno obavještavanje klijenta odnosno lica koje je podnijelo zahtjev.
10. AUTOMATIZOVANO DONOŠENJE ODLUKA
Banka u odnosu na poslovni odnos sa klijentom ne koristi automatizovano pojedinačno donošenje odluka kojom se proizvode negativne pravne posljedice po to lice.
Za klijente koji koriste proizvode i usluge sa kreditnom izloženošću, Banka ima zakonsku obavezu da, u skladu sa važećom regulativom, izračuna kreditnu ocjenu (rejting). Kreditna ocjena određuje se pomoću statističkih modela na osnovu dostupnih podataka, između ostalog, podataka prikupljenih od klijenta, podataka o proizvodima i uslugama koje klijent koristi, kao i urednosti u ispunjavanju obaveza.
11. DODATNE INFORMACIJE
Ukoliko Banka prilikom obrade podataka dođe u posjed ličnih podataka koji nisu dobijeni na jedan od načina opisanim u ovoj Informaciji, dužna je o tome obavijestiti nosioca ličnih podataka.
12. ZAVRŠNE ODREDBE
Na sva pitanja koja nisu definisana ovom Informacijom ili ugovorom između Banke i nosioca ličnih podataka, primjenjuju se odredbe važećih propisa, te odredbe primjenjivih internih akata Banke.