Poštovani klijenti,

 

u skladu sa razvojem epidemiološke situacije, u nastavku Vas informišemo o događajima i preventivnim mjerama koje se provode u poslovnicama naše Banke kako bi se obezbijedila maksimalna sigurnost zdravlja naših klijenata i uposlenika.

U svim našim poslovnicama se osigurava socijalna distanca, naše osoblje obavezno nosi maske i rukavice, vrše se redovne i temeljite dezinfekcije ruku i prostorija, a radi minimiziranja rizika prenosa virusa, naši šalterski pultovi su opremljeni pregradnim staklima.  

Naše poslovnice nesmetano pružaju usluge klijentima u punom kapacitetu, izuzevši poslovnicu Tuzla na adresi Maršala Tita 2a.

Ista je u periodu 23-24.06.2020. imala kraće prekide u radu, jer je osoblje iste upućeno na testiranje na virus Covid -19 i boravak kod kuće, a u cilju prevencije i najbolje zaštite zdravlja naših komitenata i zaposlenika.  

Poslovnica je, iako sa smanjenim kapacitetima, na usluzi za sve Vaše finansijske potrebe, kao i ostatak naše poslovne mreže.

Naravno, i dalje ne možemo zanemariti da aktuelna situacija svima nama, institucijama i pojedincima, donosi jednu novu dimenziju odgovornosti prema sebi i drugima. 7

Stoga Vas podsjećamo na prednosti koje Vam upravo u ovoj situaciji mogu donijeti elektronski servisi naše banke:

  • internet i mobilno bankarstvo,
  • plaćanje karticama umjesto gotovinom
  • te mreža beskontaktnih bankomata i multifunkcionalnih uređaja koju možete
    pronaći OVDJE

Rado ćemo Vam pružiti detaljnije informacije o istima te odgovoriti na sve Vaše dodatne
upite putem naše Info linije 033 280 300.

Do tada, želimo Vam dobro zdravlje i lijepo Vas pozdravljamo!

Vaša Sparkasse Bank