Poštovani klijenti, 

prateći razvoj epidemiološke situacije u našoj zemlji, Sparkasse Bank je poduzela sve potrebne preventivne mjere u nastavku, u cilju zaštite zdravlja naših klijenata i uposlenika, kao i nastavka neometanog pružanja usluga našim klijentima.  

Sve ove mjere imaju za cilj da vašu posjetu našoj banci učine što sigurnijom, ali kako je u ovoj situaciji preporučeno izbjegavati zadržavanje u zatvorenim prostorima sa većim brojem ljudi, sugerišemo da vaše finansijske poslove nastojite obavljati putem nekog od naših elektronskih servisa

Sljedeći servisi će Vam omogućiti sigurno i jednostavno korištenje bankarskih usluga te pristup Vašem računu 24/7:

  • Bankomatska mreža Sparkasse Bank širom BiH – možete je pronaći na linku
  • Kartice - vršite plaćanja karticama umjesto gotovim novcem.
    Ukoliko ste pokrenuli proces izdavanja nove kartice, preuzmite je u Vašoj matičnoj matičnoj poslovnici.
  • 24h zone - automatizirane zone sa uređajima na kojima možete podizati gotovinu, vršiti polog pazara te koristiti uslugu mjenjačnice.
  • Internet i mobilno bankarstvo – koristite elektronske servise za vršenje transakcija, plaćanja režijskih računa i praćenje stanja po Vašem
    računu.

Svakako, stojimo vam na raspolaganju u svim našim poslovnicama u redovnom radnom vremenu, ali i putem kontakata Info linije: 033 280 300 i  info@sparkasse.ba 

Vaša
Sparkasse Bank

 

 

Radi sprečavanja bliskog kontakta sa drugim klijentima, U SLUČAJU GUŽVE SAČEKAJTE ISPRED POSLOVNICA.

Pridržavajte se higijenskih preporuka prilikom pozdravljanja, kihanja/kašljanja, a naše osoblje preventivno nosi ZAŠTITNE MASKE I RUKAVICE. 

Po ulasku u poslovnicu, molimo izvršite DEZINFEKCIJU RUKU.

Smanjite rizik od prenosa virusa, DRŽITE ODSTOJANJE MINIMALNO 1,5m OD DRUGIH OSOBA.