Poštovani klijenti,
U skladu sa privremenim mjerama propisanim od strane nadležnih institucija, našim starijim sugrađanima preko 65 godina koji imaju zabranu kretanja se omogućava da u narednom periodu preuzmu svoje penzije/mirovine i ostala socijalna primanja, dolaskom u Banku u sljedećim terminima:
🔹 u FBiH od ponedjeljka 06.04. do petka 10.04.2020.godine - u terminu od 08:00h do 12:00h
🔹 u RS-u – utorkom i petkom od 07:00h do 10:00h do 13.04.2020. godine
Molimo ostale klijete da u ovim terminima daju prednost ovoj kategoriji stanovništva, kako bi im omogućili da brzo i bez puno čekanje podignu svoja primanja.
Klijentima koji nisu u mogućnosti lično posjetiti banku ( u izolaciji su / ne mogu se kretati ), svoja primanja će moći podići na način da ovlaste osobu od povjerenja da u njihovo ime izvrši podizanje sredstava u banci. Detaljna instrukcija zajedno sa formama punomoći se nalazi na linkovima u nastavku, u zavisnosti da li vam je prebivalište u FBiH ili Republici Srpskoj.
Za dodatna pitanja, stojimo vam na raspolaganju na telefone naše Info linije:
- 033 280 300
- 033 280 350
- 060 33 524 98
Vaša Sparkasse Bank
FEDERACIJA BIH
Osobe sa 65 godina i više koje nisu u mogućnosti kretati se, svoja primanja mogu preuzeti na način da ovlaste osobu od povjerenja koja će preuzeti njihovu penziju u poslovnici Banke u njihovo ime.
Ovlaštena osoba mora imati punomoć koja je potpisana od strane penzionera za koga se preuzimaju sredstva.
Punomoć možete preuzeti na LINKU isprintati i popuniti
ili
Ukoliko smatrate jednostavnijim, sačiniti vlastoručno pisanu punomoć. Punomoć se smatra adekvatnom samo ukoliko je u istoj jasno navedeno:
Osnovni podaci vlasnika računa:
- Ime i prezime vlasnika računa
- JMBG vlasnika računa
- Broj lične karte
- Adresa prebivališta
- Kontakt telefon evidentiran u operativnom sistemu Banke
U slučaju da klijent trenutno nema pristup kontakt telefonu naveden u operativnom sistemu Banke u obavezi je navesti kontakt telefon putem kojeg će službenik Banke stupiti u kontakt sa klijentom.
Osnovni podaci primaoca punomoći:
- Ime i prezime lica kojem se daje punomoć
- JMBG lica kojem se daje punomoć
- Broj lične karte
- Adresa prebivališta
- Kontakt telefon
Osnov punomoći:
- Broj računa u Sparkasse bank dd sa kojeg se sredstva podižu
- Valuta računa sa kojeg se sredstva podižu
- Iznos sredstava koji se podiže
Punomoć za podizanje sredstava mora biti potpisana od strane davaoca punomoći, potpisom identičnim potpisu deponovanom na ličnoj karti, kao i od strane lica na koju se predmetna punomoć odnosi, takođe potpisom identičnim potpisom deponovanim na ličnoj karti.
Punomoć ne mora biti ovjerena kod nadležnih organa.
Punomoć vrijedi isključivo za jednokratno podizanje gotovine sa računa i u iznosu naveden u Punomoći i ista se deponuje u Banci zajedno sa originalnim isplatnim listom.
DOKUMENTACIJA ZA OBAVLJANJE TRANSAKCIJE
Lice koje zahtijeva isplatu sa računa klijenta starosne dobi preko 65 godina je u
obavezi dostaviti sljedeću originalnu dokumentaciju:
- Originalnu punomoć ( ostaje u Banci )
- Originalnu ličnu kartu ili pasoš vlasnika računa
- Originalnu ličnu kartu ili pasoš opunomoćenog lica
Službenik banke strogo čuva bankarsku tajnu, te niti u jednom slučaju ne smije odati informaciju o stanju na računu sa kojeg se vrši isplata sredstava. Isto se odnosi i na ostale partije klijenta.
Službenik banke ne može uručiti ček penzije/mirovine opunomoćenom licu. Ček može preuzeti isključivo korisnik penzije/mirovine.
REPUBLIKA SRPSKA
Osobe sa 65 godina i više koje nisu u mogućnosti kretati se, svoja primanja mogu preuzeti na način da ovlaste osobu od povjerenja koja će preuzeti njihovu penziju u poslovnici Banke u njihovo ime.
Ovlaštena osoba mora imati punomoć koja je potpisana od strane penzionera za koga se preuzimaju sredstva.
Punomoć možete preuzeti na LINKU isprintati i popuniti
ili
Ukoliko smatrate jednostavnijim, sačiniti vlastoručno pisanu punomoć. Punomoć se smatra adekvatnom samo ukoliko je u istoj jasno navedeno:
Osnovi podaci vlasnika računa:
- Ime i prezime vlasnika računa
- JMBG vlasnika računa
- Broj lične karte
- Adresa prebivališta
- Kontakt telefon evidentiran u operativnom sistemu Banke
U slučaju da klijent trenutno nema pristup kontakt telefonu naveden u operativnom sistemu Banke u obavezi je navesti kontakt telefon putem kojeg će službenik Banke stupiti u kontakt sa klijentom.
Osnovni podaci primaoca punomoći:
- Ime i prezime lica kojem se daje punomoć
- JMBG lica kojem se daje punomoć
- Broj lične karte
- Adresa prebivališta
- Kontakt telefon
Osnov punomoći:
- Broj računa u Sparkasse bank dd sa kojeg se sredstva podižu
- Valuta računa sa kojeg se sredstva podižu
- Iznos sredstava koji se podiže
Punomoć za podizanje sredstava mora biti potpisana od strane davaoca punomoći, potpisom identičnim potpisu deponovanom na ličnoj karti, kao i od strane lica na koju se predmetna punomoć odnosi, takođe potpisom identičnim potpisom deponovanim na ličnoj karti.
Punomoć ne mora biti ovjerena kod nadležnih organa.
Punomoć vrijedi isključivo za jednokratno podizanje gotovine sa računa i u iznosu navedenom u Punomoći (maksimalan iznos do jedne penzije ), i ista se deponuje u Banci zajedno sa originalnim isplatnim listom.
DOKUMENTACIJA ZA OBAVLJANJE TRANSAKCIJE
Lice koje zahtijeva isplatu sa računa klijenta starosne dobi preko 65 godina je u
obavezi dostaviti sljedeću originalnu dokumentaciju
- Originalnu punomoć ( ostaje u Banci )
- Originalnu ličnu kartu ili pasoš vlasnika računa
- Originalnu ličnu kartu ili pasoš opunomoćenog lica
Službenik banke strogo čuva bankarsku tajnu, te niti u jednom slučaju ne smije odati informaciju o stanju na računu sa kojeg se vrši isplata sredstava. Isto se odnosi i na ostale partije klijenta.
Službenik banke ne može uručiti ček penzije/mirovine opunomoćenom licu. Ček može preuzeti isključivo korisnik penzije/mirovine.