Poštovani,
Naša želja i nastojanje je da na Vaš prigovor odgovorimo u najkraćem mogućem roku, adekvatno argumentovano i s prijedlogom rješenja na obostrano zadovoljstvo.
Molimo da u obrascu u nastavku obavezno popunite polja označena zvjezdicom.
Polja neoznačena zvjezdicom poput JMBG su opcionalna, ali ako ih popunite, poslužit će bržoj identifikaciji i time obradi Vaše pritužbe.
Kako bismo Vaš prigovor adekvatno obradili, poželjno je da nam u opisu navedete što više informacija uključujući:
- detaljan opis spornog događaja;
Na primjer, ako reklamirate određene transakcije - broj Vašeg računa, iznosi i datumi navedenih transakcija.
Važno: nikada ne navodite Vaš lični PIN ili bilo koju vrstu sigurnosnog koda, a Banka Vam nikada neće tražiti dostavu ovog podatka.
- Lokacija/Poslovnica Banke na koju se odnosi prigovor i uposlenik sa kojim ste razgovarali;
- Kopije dokumenata koji dokazuju Vaše navode i utemeljenost prigovora, ako je to moguće.
U slučaju potrebe, u procesu analize ćemo Vas zamoliti za dostavu dodatnih informacija podataka ili dokumentacije, ukoliko je ista neophodna za brže i efikasnije rješavanje po Vašem prigovoru.
Vaša Sparkasse Bank dd BiH