Poštovani,

 

Naša želja i nastojanje je da na Vaš prigovor odgovorimo u najkraćem mogućem roku, adekvatno argumentovano i s prijedlogom rješenja na obostrano zadovoljstvo.

Molimo da u obrascu u nastavku obavezno popunite polja označena zvjezdicom.

Polja neoznačena zvjezdicom poput JMBG su opcionalna, ali ako ih popunite, poslužit će bržoj identifikaciji i time obradi Vaše pritužbe.   

Kako bismo Vaš prigovor adekvatno obradili, poželjno je da nam u opisu navedete što više informacija uključujući:

  • detaljan opis spornog događaja;

Na primjer, ako reklamirate određene transakcije - broj Vašeg računa, iznosi i datumi navedenih transakcija.

Važno: nikada ne navodite Vaš lični PIN ili bilo koju vrstu sigurnosnog koda, a Banka Vam nikada neće tražiti dostavu ovog podatka.  

  • Lokacija/Poslovnica Banke na koju se odnosi prigovor i uposlenik sa kojim ste razgovarali;
  • Kopije dokumenata koji dokazuju Vaše navode i utemeljenost prigovora, ako je to moguće.   

            
U slučaju potrebe, u procesu analize ćemo Vas zamoliti za dostavu dodatnih informacija podataka ili dokumentacije, ukoliko je ista neophodna za brže i efikasnije rješavanje po Vašem prigovoru. 

Vaša Sparkasse Bank dd BiH

 

Ostavljanjem Vaših ličnih podataka ovim putem, dobrovoljno ustupate iste na korištenje i obradu Sparkasse Bank dd BiH koja se obavezuje da će ih koristiti isključivo za svrhu i u vremenskom periodu potrebnom za obradu Vaše pritužbe, odnosno u skladu sa važećim zakonskim propisima. Banka neće biti u mogućnosti obraditi reklamacije klijenata ukoliko joj isti ne ustupe tražene lične podatke neophodne za adekvatnu identifikaciju i analizu navoda u sistemskoj evidenciji Banke. Slanjem podataka potvrđujete da ste pročitali i prihvatate uslove korištenja i zaštite Vaših ličnih podataka pod Politika privatnosti.