Poštovani klijenti,

u nastavku možete pročitati odgovore na pitanja koja Vam mogu biti korisna.

Kako mogu da provjerim stanje na svom računu?

Upit o stanju na Vašem računu možete izvršiti na bankomatu Sparkasse Bank ili bilo koje druge banke u zemlji i inostranstvu. Također, Sparkasse Bank svojim klijentima nudi usluge elektronskog bankarstva (mBanking i NetBanking aplikacije) pomoću kojih možete imati uvid u Vaš račun u svakom momentu preko kompjutera ili mobilnog uređaja.

Gdje mogu da vidim pregled svojih transakcija?

Sparkasse Bank svojim klijentima mjesečno šalje izvode računa putem pošte ili e-mail-a, u zavisnosti koji vid komunikacije je klijent izabrao prilkom otvaranja računa. Također, Sparkasse Bank svojim klijentima nudi usluge elektronskog bankarstva (mBanking i NetBanking aplikacije), putem kojih klijenti u svakom trenutku mogu da vide izvršene transakcije, kao i rezervacije na čekanju.

Da li moja sredstva može da koristi druga osoba?

Vaša platna kartica je vezana za odgovarajući tekući račun. Sparkasse Bank nudi mogućnost davanja ovlaštenja za korištenje vaših sredstava drugoj osobi, kojoj se izdaje dodatna kartica.

Da li mogu da koristim svoju karticu u inostranstvu?

Plaćanja i podizanje gotovine u inostranstvu možete izvršiti sa svim platnim karticama Sparkasse Bank, osim Poklon karticom sa kojom možete vršiti plaćanje, ali ne i podizanje gotovine u inostranstvu. 

Da li mogu sam/a da vršim prenos sredstava sa jednog na
drugi račun
?

Putem mBanking i NetBanking aplikacije imate mogućnost upravljanja svim Vašim računima. Između ostalog putem ovih aplikacija možete i da vršite prenos sredstava između računa, koji je besplatan.

 Šta se dešava kada istekne rok važenja kartice?

Po isteku roka važenja kartice, Sparkasse Bank automatski vrši reizdavanje platne kartice i nakon izrade obavještava klijenta da može da preuzme reizdatu karticu. Ukoliko klijent ne želi da mu se reizda kartica, o tome da obavijesti Banku najmanje mjesec dana prije isteka roka važenja kartice.

Šta da radim u slučaju gubitka/krađe kartice?

Čim primijetite da Vam nedostaje kartica, odmah se javite najbližoj filijali ili pozovite naš kontakt centar na broj 033 280 300 ili naš procesni centar na broj koji se nalazi na poleđini Vaše kartice  033 958 500, radi blagovremene blokade platne kartice. 

Šta je CVV2 broj?

CVC2/CVV2 je broj koji je neophodan za plaćanje preko Interneta. To je trocifreni broj napisan na poleđini Vaše kartice. Kada plaćate preko Interneta potrebno je unijeti CVC2/CVV2 u specijalno polje za unos.

Koja je razlika između debitne i kreditne kartice?

Debitne kartice su vezane za Vaš tekući račun i Vaša platežna moć zavisi od raspoloživosti novčanih sredstava na tekućem računu.  Kreditne kartice Vam omogućavaju korištenje novčanih sredstava u visini kreditnog limita odobrenog od strane Sparkasse Bank. Za iskorištena sredstva Sparkasse Bank obračunava kamatu.

Koja je razlika između revolving i charge kreditne kartice?

Revolving kredit je kredit koji se stalno obnavlja. Korisnik kreditne kartice revolving kreditom dobija na raspolaganje okvirni iznos (limit). Plaćanjem kreditnom karticom limit se smanjuje, a odmah po uplati dospjele rate obnavlja se za uplaćeni iznos.

Charge

Kreditna kartica s druge strane je kartica čiji se utrošeni limit otplaćuje u jednoj rati (npr. ukupna mjesečna potrošnja se plaća u sljedećem mesecu).

Da li postoji određeni iznos za podizanje gotovine i plaćanja?

Iz sigurnosnih razloga, Sparkasse Bank je definisala dnevne limite za upotrebu platnih kartica. Dnevni limit za plaćanja na POS terminalima iznosi 2.000 BAM, dok limit za podizanje gotovine na bankomatima iznosi 1.000 BAM. Takođe, definisan je i broj transakcija, odnosno 15 transkacija na POS terminalima i 15 transakcija na bankomatima, dok je broj pokušaja unosa PIN koda 3 nakon čega se kartica blokira.

Da li sa karticama Sparkasse Bank mogu da kupujem na Internetu?

Plaćanje putem interneta, moguće je izvršiti sa svim platnim karticama koje Sparkasse
Bank ima u svojoj ponudi. U skladu sa Vašim potrebama, na raspolaganju su Vam:

Mastercard Debit kartica, Mastercard Gold debitna kartica, Mastercard Poklon/Prepaid kartica, Mastercard Shop&Fun kreditna kartica, Mastercard Revolving kreditna kartica, Visa Electron debitna kartica, Visa Classic kreditna kartica.

Šta je Verified by Visa/MasterCard 3D Secure?

Verified by VISA i Mastercard SecureCode su besplatne usluge sigurne kupovine VISA i
Mastercard karticama na Internetu. Prilikom kupovine, potvrđujete identitet Sparkasse Bank unosom jednokratne šifre koju dobijete SMS porukom na broj mobitela evidentiran u Sparkasse Bank - slično kao korištenje PIN-a na bankomatu. 

Da li je sigurno plaćati karticama putem Interneta?

Sparkasse Bank korisnicima platnih kartica opciono nudi 3D Secure uslugu sigurnog Internet plaćanja. Online prodavnice koje imaju ovu mogućnosti označene su jedinstvenim logom Verified by Visa, Mastercard SecureCode. 

Šta od podataka nikad ne treba da dajem kada plaćam putem Interneta?

Nikada ne treba da unosite PIN kod, prilikom kupovine putem Interneta, banke nikada
neće tražiti dostavljanje PIN koda. Platnu karticu nikako nemojte davati nikome da je fotokopira ili da prepisuje podatke sa nje. Nikada ne treba slati fotokopiju kartice e-mail-om. Preporuka Sparkasse Bank je da provjerite da web stranica na kojoj se vrši plaćanje počinje sa „https“.

Da li sa karticama Sparkasse Bank mogu da plaćam preko PayPala?

Sve kartice Sparkasse Bank koje imaju mogućnost plaćanja na Internetu, mogu se koristiti i za plaćanja putem PayPala. Politikom PayPala, određeno je da se plaćanja mogu vršiti kako VISA, tako i Mastercard platnim karticama, dok se povlačenje sredstava na račun sa PayPal naloga, može vršiti isključivo sa VISA platnim karticama.

Šta da radim ako mi je kratica ukradena?

Potrebno je da pozovete kontakt centar Sparkasse Bank (033 280 300) ili broj (033 958 500) sa poleđine kartice, kako bi blagovoremeno spriječili da Vaša kartica bude zloupotrebljena. 

Šta da radim ako mislim da mi je kartica skimovana?

Prije upotrebe bankomata treba obratiti pažnju na izgled bankomata. Ukoliko uočite neke dodatne uređaje ili oštećenja na bankomatu, potrebno je obratiti se zaposlenima u filijali ili pozvati kontakt centar Sparkasse Bank (033 280 300) ili broj (033 958 500) sa poleđine kartice radi blagovremene blokade kartice.

Info linija

Više informacija o navedenom proizvodu možete dobiti direktno pozivom na broj naše Info linije:

033 280 300