#vjerujusebe i postani dio našeg tima

Ako imate završen ekonomski fakultet i/ili neki drugi, posjedujete izraženo iskustvo na poslovima upravljanja prodajnim i drugim aktivnostima  u segmentu poslovanja sa privredom, kao i poznavanje tržišta na propisanoj regiji, iskustvo u upravljanju timom ljudi, motivirani ste za dodatne iskorake u svakodnevnom radu, analitični ste i posjedujete sposobnost logičkog promišljanja, mi vjerujemo da u našem timu možete biti: 

DIREKTOR POSLOVNOG CENTRA ZENICA

Segment prodaje za privatna preduzeća i velike kompanije, Sektor za poslovanje sa privredom, Poslovni centar Zenica

Na poziciji ćete biti u mogućnosti da upravljate ključnim segmentima poslovanja:

Upravljanje radnim procesima na nivou Poslovnog centra:

  • Definiranje prodajne strategije, ciljeva i plana poslovanja Poslovnog centra u skladu s ciljevima i strategijom  Sektora za poslovanje sa privredom.
  • Upravljanje ispunjenjima definisanih budžeta Poslovnog centra i pripadajućih organizacijskih dijelova.
  • Upravljanje kvalitetnim i kontinuiranim unapređenjem usluge kompletnog poslovanja sa pravnim licima, uz poštivanje važećih zakonskih propisa i usvojenih procedura i pravilnika koji regulišu ovu oblast.
  • Definisanje ciljeva i zadataka za funkcije kojima je direktno nadređen uvažavajući regionalne specifičnosti i potencijale, te sprovodi kontrolne mehanizme potrebne u procesu rukovođenja jedinica u nadležnosti kroz izvještaje o ispunjenju definisanih ciljeva i zadataka.
  • Planiranje, realizicija i monitorisanje aktivnosti cross sell-a između Sektora za poslovanje sa stanovništvom i malim preduzećima i Sektora za poslovanje sa privredom.
  • Predstavljanje  Banke u eksternim kontaktima vezanim za poslove iz nadležnosti Segmenta,  a u skladu sa procedurama i ovlaštenjima.

Upravljanje portfoliom klijenata:

  • Praćenje tržišta, identificiranje potencijalnih klijenata, iniciranje kontakata.
  • Održavanje i unapređivanje profitabilnosti poslovnog odnosa s klijentima i održavanje kvalitete portfelja.
  • Upravljanje puvoarom za odobravanje plasmana i odobravanje komercijalnih uvjeta u skladu sa kompetencijama.
  • Učestvovanje u struktuiranju transakcija, te izradi ponuda i definisanju posebnih uslova.
  • Upravljanje portfoliom klijenata koristeći profitabilne parametre na raspolaganju.

Upravljanje resursima na raspolaganju:

  • Upravljanje i optimiziranje iskorištenosti svih resursa na raspolaganju, tehničkih, operativnih i ljudskih.
  • Učestvovanje u izradi poslovnih analiza  u cilju novih investicija i ulaganja u području kojim upravlja.

Mi Vam nudimo:

  • Rad u stabilnoj i respektabilnoj organizaciji staroj 200 godina, spremnoj na sve izazove novijeg doba.
  • Mogućnost za kontinuirano izražavanje vlastitih sposobnosti „Out of the box“.
  • Kontinuiran razvoj vlastitih znanja i kompetencija.
  • Učestvovanje u izgradnji timske i organizacijske kulture.
  • Mogućnost da svoje znanje i iskustvo kontinuirano produbljujete i dijelite sa kolegama.
  • Kulturu u kojoj cijenimo proaktivnost, otvorenu komunikaciju i inovativnost.

Rok za prijave: do 05.12.2021.