Želimo čuti Vaše mišljenje.

Poštovani klijenti,

Veoma nam je bitno koliko ste zadovoljni sa našom uslugom, stoga Vas ljubazno molimo da nam kažete svoje mišljenje. Svojim reklamacijama, prigovorima, prijedlozima ili pohvalama direktno utičete na bolju kvalitetu u pružanju usluga u Sparkasse Bank dd BiH!

Ukoliko niste zadovoljni našom uslugom i imate reklamaciju ili prigovor na naš rad, kontaktirajte nas putem naših oficijelnih kanala:

  • Telefona 033 280 269
  • Email-a: reklamacije@sparkasse.ba
  • Fax: 033 280 249
  • Pošaljite pismo na:
    Sparkasse Bank
    Tim za Kvalitet usluga i upravljanje reklamacijama

    Zmaja od Bosne br.7
    71 000 Sarajevo

    ili ispunite letak "Zajedno do boljeg kvaliteta usluge" i predate ga našem uposleniku, koji će Vašu pisanu reklamaciju proslijediti Reklamacijskom centru Sparkasse Bank.

Na bazi Vaših komentara mi možemo poduzeti aktivnosti koje vode ka unapređenju postojećih ili uvođenju novih usluga za Vas.

Zajedno do boljeg kvaliteta usluge!