imageSMS Info. Informacija o Vašem tekućem računu 24/7.

SMS Info usluga će Vam omogućiti da jednostavno putem SMS poruke dobijete uvid u raspoloživo stanje i promjene po Vašem tekućem računa, a od mjeseca aprila ista je unaprijeđena. 

U nastavku Vam dajemo više infromacija o sadržaju novih SMS poruka. 

SMS usluga - Obavijest o promjeni po računu  ima za cilj da  informiše klijenta o nastaloj transkaciji po tekućem računu i pri tome pruži transparentan prikaz iste.  

Struktura sadržaja ove vrste SMS poruka načelno je sastavljena od sljedećih elemenata ovisno o tipu transkacije: 

  • Kratki opis transakcije  po tekućem računu - isplata, uplata, naknada, trajni nalog, kupovina karticama i sl.
  • Troškovi transakcije odnose se na  provizije za koje se tereti  tekući račun  - najčešće su to provizije za naloge domaćeg i ino platnog prometa, provizije za konverzije, provizije kod određenih kartičnih transakcija i sl.
  • Iznos transakcije u obradi   predstavlja  dospjele, a neplaćene obaveze kao što su neplaćene naknade, neizvršeni trajni nalozi, nenaplaćene kamate po prekoračenju   i dr.  Ovaj podatak se u SMS poruci pokazuje u situacijama kada na računu nema dovoljno sredstava na raspolaganju.
  • Raspoloživo stanje –  podrazumijeva trenutni iznos sredstava s kojima možete raspolagati nakon izvršene transakcije i primljenog SMS-a. Raspoloživo stanje se računa algoritmom, a obuhvata sredstva na Vašem tekućem računu + preostali iznos po prekoračenju – iznos transakcija u obradi.
  • Kontakt broj Info centra Sparkasse Bank: 033 280 300

 

U nastavku dajemo i pojašnjenja za sve tipove poruka koje korisnici mogu primiti putem SMS kanala, ovisno o tipu transakcije koja se realizira. Svaka od poruka jasno je definisana tekstom poruke, što krajnjem korisniku pomaže da lako razlikuje različite tipove transakcija.

Tipovi SMS poruka obavijesti o transakcijama:

  • Uplata – iznos bilo koje uplate na tekući račun koja se realizira
  • Isplata – poruka jasno razgraničava UPP i INO naloge. Sve ostale vrste isplata (npr. isplata na šalteru ili ATM –u,)  jednostavno se označava sa „Isplata“
  • Kupovina – transakcije koje se rade karticama banke na POS uređajima
  • Elektronski nalog – transakcije realizirane putem elektronskih servisa (netBanking i mBanking)
  • Isplata po trajnom nalogu – isplate sa računa po osnovu trajnog naloga
  • Transferi – ovom sintaksom označavaju se prenosi sredstava između vlastitih računa
  • Naknada – u sintaksama SMS-a jasno se naznačava o kojoj se naknadi radi (naknada za vođenje računa, za dostavljanje izvoda, za SMS INFO servis, za netBanking/mBanking, za realizaciju trajnog naloga, za Paket usluga, godišnja članarina po debitnoj kartici,  te zaostale naknade –naknade koje nisu naplaćene od klijenta)
  • Isplata za obročnu otplatu  odnosi se na rate za Shop&Fun i/ili Gotovinski kredit na ATM-u čija se otplata vrši direktno sa tekućeg računa – kod isplate rate za ova dva proizvoda opisi u sintaksti klijentu daju na znanje da se isplata radi u tu svrhu. Također, u poruci se naglašava da li se isplata radi po osnovu naknade za ove proizvode.
  • Dospijeće kartične transakcije od dd.mm.yy;  Proknjiženi iznos XX,XX KM. Troškovi transakcije. Raspoloživo stanje xxxx,xx  je poruka koju klijeni mogu očekivati u slučajevima korištenja kartice u inostranstvu, Internetu,  ili na ATM uređajima drugih banaka u zemlji i inostranstvu.  Kod takve transakcije klijent odmah dobija SMS poruku o iznosu transakcije sa umanjenim raspoloživim stanjem. Međutim, takva transakcija tek naknadno dođe do banke na knjiženje i  tada može biti uvećana za pripadajuće provizije i naknade (kursne razlike, provizije i naknade isl). U tom slučaju klijent dobija informativnu novu poruku u kojoj se navodi da je originalna transakcija dospijela na knjiženje (sa informacijom kojeg datuma je nastala originalna transakcija), te informacijom koliki iznos će zaista biti proknjižen sa pripadajućim troškovima. U slučaju da postoji razlika usljed troškova transkacije između originalne transakcije i proknjižene transakcije, tekući račun će biti dodatno terećen za nastalu razliku, a raspoloživo stanje za istu umanjeno.
  • Obavijest o promjeni stanja na računu
  • Upit o stanju na računu
  • Set SMS usluga po tekućem računu( Upit + Obavijest)
  • Obavijest o reizdanim karticama 
  • Obavijest o transakcijama i minimalnom iznosu duga po kreditnim karticama 
  • Upit o stanju na računu kreditne kartice
  • Obavijest o isplatama po Shop&Fun karticama 
  • Upit o stanju na računu Shop&Fun karticama
  • Obavijest o isplata po Gotovinskom kreditu na bankomatu
  • Upit o stanju na računu Gotivnskog kredita na bankomatu
  • Obavijest o važnim informacijama, proizvodima i uslugama banke, kao i posebnim pogodnostima i akcijama za klijente banke.
  • Uvid u vlastite finansije i obavljene transakcije
  • Dostupnost informacijama o raspoloživom stanju na Vašem tekućem računu u svakom momentu 24/7
  • Jednostavnu i brzu komunikaciju s bankom
  • Obavijesti o novim proizvodima i akcijama

Za Upit o stanju na tekućem/ transakcijskom računu- pošaljete SMS poruku sa sadržajem "TKR" za fizička lica, ili "TRR" za pravna lica na broj +387 91 015 800.

Za upit o stanju na računu Visa Classic kreditne kartice- pošaljete SMS poruku sa sadržajem "VISA" na broj +387 91 015 800.

Za Upit o stanju na računu MasterCard kreditne kartice- pošaljite SMS poruku sa sadržajem "MC" na broj +387 91 015 800.

Za Upit o stanju na računu Shop&Fun kartice- pošaljite SMS poruku sa sadržajem "SHOP" na broj +387 91 015 800.

Za upit o stanju na računu Gotivnskog kredita na bankomatu- pošaljite SMS poruku sa sadržajem "CASH" na broj +387 91 015 800.

Nakon poslanih poruka dobit ćete SMS poruku sa informacijom o raspoloživom stanju na računu u momentu slanja SMS poruke. 

Slanje SMS poruke je besplatno. 
Ukoliko želite otkazati uslugu primanja marketinških poruka, potrebno je da pošaljete sms poruku sa sadržajem „ODJAVA“ na broj 091 015 800. Slanje SMS poruke je besplatno.

Da bi ste postali korisnik dovoljno je da:

  • Imate aktivan tekući račun ili jedan od paketa usluga u Sparkasse Bank
  • GSM broj bilo kojeg BH operatera i mobilni telefon
  • Popunite zahtjev i predate ga u najbližoj poslovnici.

Slanje SMS poruke je besplatno.